Házhozszállítási feltételek

Általános házhozszállítási feltételek

1.) A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén futárszolgálat kézbesíti a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles valós szállítási címet megadni, és munkanapokon 08:00 és 18:00 óra között rendelkezésre állni, azaz a megrendelt terméket köteles átvenni. Amennyiben téves cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt kár keletkezik (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2.) Szállítási határidő: – A megrendeléskor telefonban/email-ben visszaigazolt határidő. A megadott határidő hozzávetőleges időpont, a tényleges kiszállítási határidőt a kiszállítást végző partnercég határozza meg, tehát a megjelölt határidő eltérhet. Az eseti változásról értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő részére.

3.) Szállítással összefüggésben keletkezett káresemények és kártérítés: a Szállítást végző futár minden esetben gondosan becsomagolt és szállítható csomagot vesz át a Szolgáltatótól. A kiszállítást végző futárszolgálat felel az elemi károkért, határidőért. amennyiben a futár láthatóan sérült (szakadt, ütődött karton) csomagot szállít, akkor ezt azonnal jelenteni kell a következő két opcióként: a kiszállítást végző futártól jegyzőkönyvet kell kezdeményezni, majd fényképes dokumentációt kell készíteni a megsérült csomagról. Ezt követően értesíteni kell a Szolgáltatót az elérhetőségei egyikén, mihamarabb (aznap), legkésőbb a következő munkanapon. Ha a sérülésről az Ügyfél az átvételt követően később értesült és a csomag tartalma is megsérült, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári napon belül jelenteni köteles a Szolgáltató elérhetőségein. Amennyiben az Ügyfél 3 naptári napnál később teszi meg ezt a kötelezettségét, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.